سوسک...

 

هرچی بگم اندر مناقب این کثافت نجس چندش کمه....کیه که نشناسش...من موندم اصلا اگه حضرت آدم میرفت تو دسشویی و برا اولین بار این موجود رکیک رو میدید ور میداشت میزاش دهنش یا به عنوان یک پت خونگی یه نخ میبس گل گردنش یام که یه جیغ بنفش میزد میپرید بالا سیفون...به هرحال من که هیچ کدوم از این کارا رو نمیکنم و به جاش رفتم مطالعه کردم که چه طو میشه مادر این موجود رو دعوت به شام کرد اینه که فهمیدم این یارو از پوستش تنفس میکنه لهذا فهمیدم که حشره کش کارش اینه که یه لایه میکشه به صورت لباس تیمبرلن چسب رو پوستش و یارو بنفش میشه...یادمه یه جا نوشته بود یه بابایی قطره سوسک کش ساخته بوده بش میگن این چه طو کار میکنه میگه:باس سوسکو بگیری بد دوقطره از این بچکونی تو چشش بعد ولش کنی چون کور میشه چیزی نمیتونه پیدا کنه بخوره اند دن هی دای!.گفتن بش که آخه انبلا یه جا میزنی با دمپایی خلاصش میکنی ...شیخ سخت بگریست و گفت:این هم میشه اونم میشه!...به هر حال بنده به محض روئیت یک فروند سوسک قجری ابتدا یک نفس عمیق کشیه اینجوری ههههه(خسس خسس)...هوووووووف...بعد مقداری مایع دستشویی توی لیوان مسباک! ریخته و سپس با آب مخلوط و خوب هم میزنکه و سپس بر روی سوکس! نگون سار میکنم و ایشان را همچون بی ادبی با آب شلنگ اونجاروبشور میدم میره تو سولاخ خلا!...البته قبلا که جوان بودم و عقده ای هرگاه که کسی با من بد صحبت میکرد همی به آن راحتگاه رفته و به ملازمت فندک و حشره کش سوسکی مر خویشتن کباب نمودمی که جز یک بیضی متساوی الساقین چیزی از وی باقی نماندی...القصه هنوز فکرم تو این موضوعه که بعد از اینهمه تجربه در خصوص این حیوون تازه دارم میفهمم بعضی آدما انگاری خدا اشتباه دولپی کرده و از روح سوسک تو تنشون مایه زده ...این آدما رو اینطوری میشه تشخیص داد که:۱ - سر پا ج...ی..ش میکنن تو حموم اونم ۲-سیگار میکشن و بعدش خلتشونو تف میکنن تو پیاده رو یا رو پارکت و بعد با دمپایی روش ماله میکشن ۳- دائم مشغول خاروندن فلان جاشونن و سپس دستشون رو بو میکشن ببینن تایم حمومه یانه؟ ۴- اینو بگم جان شما بالا میاری ۵- ترتیب صغیر و کبیرو با چشاشون میدن ۶...دیرم شد خدافظ

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ http://ketabamoon.blogsky.com

یعنی میگی سوسک سیگار میکشه؟ بعدشم خلط میندازه و دمپایی و اینا؟
خب اگه این کارارو میکرد اون میشد آدم که.

نابغه!

محمد سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
حاج حسن تجربی حساس سوسک دوست کبابی تف اونجاشون و...
این تمام چیزی بود که از متن بالا گیرم اومد
چه پر فایده بود این متن!!
۱۶۱۴

میدونی ممد آقا این چیزایی که راجع به آدمای سوسکی نوشتم ممکنه هیچوقت تو یه آدم نبینی چون مخفیه اما ممکنه هرکسی از دور و بریات این کارا رو بکنه...اینو نوشتم واسه دخترایی که دم بختن چون معمولا کمتر زنی از اینکارا میکنه...یه دوستی میگفت بعد ازدواج فهمیدن دامادشون پابرهنه هم میره دستشویی ..بله داداش.خدا قسمتت نکنه.

مونارک چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://moonark.blogsky.com

متن هاتون خیلی دل نشین و قشنگن اما به اندازه ی حل سخت ترین معادلات هندسی فسفر می سوزونه...
سلام

تشکر من انت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد