یک تجربه سکلت(secret)

امروز صبح که هوا نافرم ابری است.برعکس من سر حالم.باس برم آلمان زندگی کنم.نمیتونم برم. پس به خاطر اینکه دلم میخواد شما بتونین برین.میخوام یه معیار جهانی بدم دستتون.که آدما رو بشناسین.حالا این باشه قدم اول.شما باهوشترین.بقیش با شما.

اصولا دو جور آدم بیشتر نداریم.بعضی فلاسفه میگن مرد٬زن.اما من که حسن آقا باشم برام یه جور دیگس!

مثال:

حسن: آقا ما ۲ هفته رفتیم ژاپن٬صفا!(بلوف عمدی!)

دسته اول:پوزخند و سپس ...میگه ژاپن!اونجا مغولستان بوده رفتی داداش..

دسته دوم:ابرو ها رو میده بالا و سپس ...اتفاقا ما هم دو هفته رفته بودیم جزائر ماداگاسکار پیش نوه عمه ام...(ادامه  بلوف!)

گروه ۱: تو رو تا سطح خودش میکشه پایین!

گروه ۲:خودشو تا سطح تو میکشه بالا!

نظرات 6 + ارسال نظر
حاج رضا سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ب.ظ

جلب بود !!!!

ممرضا جون.دوست داریم...استرالیا چه خبر؟!

شوکا سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

یه گروه سومی هم هست. که فهمیده بلوف بوده و فکر میکنه لازم نیست خودش رو با بلوف بکشه بالا. و اجازه میده طرف همون جا بمونه! لبخند میزنه و میگه: جدن؟! باید خیلی خوش گذشته باشه :دی

اگر دقت بفرمائید در مقیاس یک میلیاردم میکرون این نکته شمام جزو حالت اول است به هر حال طرف امتیاز میخواد شما نمیدی.ارادت :-)

یک زن سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

یک زن سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

من حیرون شما شدم...به خدا.تکِ تکید...

لطف دارین شما به حقیر..اونایی تکن که مارو اینقدر چرز دادن که اینا شده تجربمون...اون مردم آزارای بخیلی که...بگذریم.ممنونم :-)

اکبر سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://akbar13.com

سلام حسن جان
خب نمیدونم چی بگم
در دوازه رو میشه بست اما در گاله ملت رو با هیچی نمیشه
با حرف مردم نباید زندگی کرد
خود بودن رو عشقه

با گاله پایم! :-)

نوگل سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ب.ظ http://nww.blogfa.com

دسته ی سوم که تا شاه عبدالعظیم هم نرفته چی ؟

شما رو نمیدونم ولی من جلو یه مکانیک از شیمی حرف نمیزنم...اینجاش دیگه مقصر خودمم! اگه بزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد